Sängen kallar...

Nu börjar ögonen bli torra och grusiga vilket brukar vara ett tydligt tecken på att jag ska ta sikte mot sängen.
Efter en god natts sömn så ska vi ut på promenad jag och prinsessorna, hem till en kompis och hämta grejer som vi ska ha, det blir tredje dagen i rad som vi hämtar hem "nya" kläder från ett eller annat håll men så har jag ju sålt av en del också.
Sitter även och planerar lite inför dopet som ska hållas om bara 3 veckor. Klänningen har vi ju men dopfika m.m ska fixas. Har precis hittat en tjej som gör så otroligt fina tårtor så det blir nog att beställa en personlig tårta av henne.

Ska även börja tänka på allt inför flytten, blir det flyttfirma eller måste vi hyra släp/lastbil? Det måste ju bestämmas ganska snart för om vi ska sköta det själva så måste jag snart börja packa grejer också, och för att kunna göra det måste jag ragga tag i massor med banankartonger/flyttkartonger. Och imorgon ska vi börja jobbet med att välja vad vi ska ha för tapeter i nya lägenheten...

Nej, sängen, sista amningen för natten och sedan ska jag drömma söta drömmar om molo-kläder och små Converse


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0