Somliga straffar Gud genast

Senast igår var jag så glad, och sa det också, för att mina bröst ännu inte börjat läcka någon råmjölk. När jag var gravid med Tess fick jag sova med bh från v.23-25 eller så men har hittills kunnat njuta av att sova naken (ja, det finns inget bättre än att slippa massa kläder när man sover tycker jag). Men tji fick jag, när jag vaknade idag hade jag en STOR fläck råmjölk på underlakanet... Bara att ta fram någon bekväm bh att sova i med andra ord och hoppas att det räcker även denna gången så jag slipper sova med amningsinlägg redan nu


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Ammie

Var glad för det istället Philippa....min amning kom aldrig igång överhuvudtaget.

Men man är väl aldrig nöjd ;-)

2011-04-15 @ 09:45:52

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0