På väg hem till oss


Detta påslakanset till spjälsäng i bomullssatäng


och detta spjälskydd, även det i bomullssatäng är på väg hem till oss.

Båda är beställda från lekmer.se, just nu har de rea på mycket produkter från Micki Baby, vilket ju är kanon eftersom jag suktat efter dessa båda sedan jag väntade Tess



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Alexandra

Jag måste säga att jag till 100% diggar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-10 @ 21:29:55
Blogg/hemsida: http://harmankardonreceiver.org

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0