God natt

Ok, det blev visst en del bebiskläder tvättat ändå. Är så mycket roligare att fixa med den delen av tvätten än alla lakan och skit. ♥
Sängen är renbäddad med nytvättade kuddar som grädden på moset, det mesta av tvätten är vikt och ligger på sin plats, alla lakan som tvättats idag är manglade och nu återstår bara en rejäl natts sömn, om Knyttet och Tess tillåter.
65 dagar kvar nu för övrigt, varje 5a känns som en hel evighet och så skön att få räkna bort från de ursprungliga 280. Snart ska jag få ha min efterlängtade lilla tvåa i min famn istället för i magen


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Veronika

Jag håller med dig om att dagarna börjar gå långsamt nu! Men i jämförelse med de dagarna man klarat av är det ingenting alls kvar. :)



50 dagar kvar för min del.



(Det var jag som efterlyste gravidbloggar på FL förövrigt.)

2011-04-14 @ 22:48:07
Blogg/hemsida: http://vhoenix.wordpress.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0