Tävlingsdags i bloggtorkan

Eftersom jag inte verkar komma på något roligt att blogga om för tillfället (andan faller liksom inte på när jag inte kan använda min egen dator) så kör jag ett tävlingsinlägg igen då, dags att frossa lite ;)


Jag tävlar om nappar från MAM hos HildeM.
Tävlingen hittar du här

Avslutas 8/10


Jag tävlar hos Johanna i samarbete med Mykidoo,
var med och tävla här du också.

Avslutas 15/9



Tävla hos Edvinsmamma om en valfri mössa från me&i.
Var med och tävla HÄR du med

Avslutas 19/9


Jag är med och tävlar om en tavla från Barntavlor.se.
Tävlingen hittar du hos Lindet
och den pågår fram till den 14/9 kl. 20.00.
Lycka till!



Jag är med och tävlar om en valfri åkpåse från Elodie Details hos HildeM.
Här hittar ni tävlingen

Avslutas 12/9


Jag tävlar hos HildeM om ett presentkort värde 300 kr hos Fina Frön.
Tävlingen har ni här

Avslutas 21/9



Jag tävlar om en present till bebis hos Carolina. Vinnaren vinner ett presentkort på 400 kr hos DarlingExpress.com

Avslutas 20/9



Jag tävlar hos Carolina om ett par valfria plyschbyxor från Me&I

Avslutas 16/9


Tävlingen hittar ni här

Avslutas 12/9


Här har du tävlingen

Avslutas 30/9



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Jeanette - Tävling pågår

kanske tävlingen på blogg kan vara något for dig?

2010-09-07 @ 20:52:16
Blogg/hemsida: http://babydjungeln.se
Skrivet av: simone

vilka härliga tävlingar :D

2010-09-08 @ 12:06:44
Blogg/hemsida: http://fattybom.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0