Stackars lilla älsklingen

Min lilla prinsessa har åkt på en redig jäkla rinnsnuva, det har stått "11" under näsan på henne hela dagen vilket dock inte har påverka henne något. Men för ca 4 minuter sedan vaknade hon helt panikslagen eftersom hon inte kunde andas. :( Det var nässug i mängder som gällde och hon hatar det så då skrek hon ju ännu mer vilket resulterade i ännu mer snor.
Jag ringde mamma och frågade henne, men hon hade aldrig råkat ut för det ned någon av oss 4, aldrig på 4 barn fått andningsproblem pga snor?! Jaja, ringde sjukvårdsupplysningen som inte kunde ge något vettigt svar förutom högläge och nässug. Kul natt Jimmy och Tess kommer få, jag ska ju upp och jobba imorgon, börjar kl. 6.30 så jag måste ju försöka få lite sömn. Men jag ska nog byta av Jimmy någon gång i natt också, så att han får sova lite i sängen han med, blir till att sitta och sova i soffan med Tess på bröstet annars, enda sättet att få henne att koppla av och andas hyfsat lugnt utan att näsan snorar igen helt.
Mysigt som attans är det dock, förutom allt snor och dregel som man får på sig. Det var ju så man spenderade hela dagarna i början...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Carolina

Hej! Du deltog i April i år i en tävling om en canvas med eget motiv från Canvastavlan.se i min blogg - nu har du chansen igen, kika gärna in och testa lyckan den här gången! Kram Carolina

2010-09-24 @ 13:05:31
Blogg/hemsida: http://carolina1979.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0