Lyx

Igår var jag iväg och storhandlade på egen hand, vilken lyx!!! Blev dock inget shoppat till mig specifikt utan jag lyckades hålla mig till att handla det som behövdes från apoteket, Clas Ohlson och ICA Maxi. Det mest "extravaganta" inköpet var nog en orkidée och ett par blommor till köksfönstret. På Clas Ohlson köpte jag ett nytt nätverkskort till min dator som nu fungerar precis som innan åskan slog ner
Så nu kommer det förhoppningsvis bli bättre bloggande, och med min nya mobil kanske det kan bli bättre med bilder och videor också. Min nya stora kärlek är nämligen en HTC Wildfire, så grymt härlig telefon.

Det blir mycket jobb för mig även nästa vecka, tisdagen är jag ledig (so far) och då blir det en fika med min underbara Miiqa, annars jobbar jag 8 h på måndag, 9,5 på onsdag och torsdag och 7 på fredag, efter jobbet på måndag blir det "make over" också, ska till frissan som ska få göra vad hon känner för typ med mitt hår, blir alltid så bra då så jag hoppas på att jag blir lika nöjd som vanligt, vadå lyx liksom? Har inte varit hos frissan sedan i januari så det behövs verkligen


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Johanna - mamma till Leia

sv: ja då kan man ju lika gärna spara :)

2010-09-25 @ 16:02:26
Blogg/hemsida: http://johannaostblom.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0