Liten förfrågan och lite jobbsnack

Undrar lite om det är någon där ute som har en Bloggsvars-inbjudan att ge mig, drömma går ju ;)

Fick rycka in idag med på skolan där jag städat senaste veckan, och imorgon blir det sista dagen där på ett tag. Sedan ska jag till min gamla gymnasieskola kring lunch, om det blir som planerat så ska jag städa där i ca 2-2,5 veckor. Det är dock inget helt hundra bestämt ännu, om det blir av så ska jag vikariera för en som ska opereras, men det är inte helt hundra om det blir någon operation nu för henne eller inte. Där ska jag ju kunna hitta i alla fall, de har inte byggt om sedan jag gick där vad jag vet, kan inte tänka mig att de har gjort det, det är bara 4 år sedan jag tog studenten och de var precis klara med ombyggnationen när vi började där.

Nu ska jag slå mig ner i soffan framför fotbollen igen, god natt på er mina vänner


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Classy - ung blivande mamma!

Ja det tycker jag med, dom och en söt kofta till i brunt kommer bli as läckert! :)



Gör du då?

2010-09-08 @ 00:09:10
Blogg/hemsida: http://classys.blogg.se/
Skrivet av: Johanna - mamma till Leia

sv: tack för ditt svar!



Jag har bloggsvarsinbjudan om du vill ha :)

2010-09-08 @ 15:45:12
Blogg/hemsida: http://johannaostblom.blogg.se/
Skrivet av: Johanna - mamma till Leia

sv: aa . synd att man inte har pengarna till den bara.

2010-09-08 @ 21:16:20
Blogg/hemsida: http://johannaostblom.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0