God morgon

Lördagmorgon och jag känner mig inte riktigt lika skruttig som i torsdags, igår gick det riktigt bra att jobba och min onda hals försvann tills på kvällen. Idag har den inte behagat visa sig ännu så jag hoppas den håller sig borta.
Tess sover fortfarande, vi har en så duktig tjej som gärna tar sovmorgon varje morgon, tyvärr har hon lite problem på kvällarna numera och brukar vakna till helt hysterisk mellan 22 och midnatt, då är det bara mat och famnen som gäller. Jag hoppas att det är en växtfas och att hon helt enkelt bara behöver mer mat under en period nu, men igår hade hon bajsat också, vilket hon typ aldrig gjort på natten någonsin tidigare och det verkade som att själva bajset gjorde ont och irriterade hennes lilla söta rumpa, hon var tydligen väldigt röd och det har hon ALDRIG blivit innan.

Idag ska vi in till stan och handla lite grejer. Jimmy ska ha en ny kudde, vi behöver nya lysrör i badrummet (sedan evigheter tillbaka men nu ska vi få tummen ur och skaffa det) och så ska vi kika på en cykelhjälm åt Tess. Senast vi var på BVC så fick vi en lien rabattkupong på en cykelhjälm eftersom Tess nu sitter stadigt. Sedan ska vi ut till mina föräldrar och hämta kudden som pappa köpte till Tess i veckan samt hämta pappas cykel som Jimmy ska låna så vi kan cykla hela familjen. Det blir garanterat en hel del bus med, vi har ju trots allt ett riktigt litet busfrö

Vad ska ni hitta på idag? Hoppas ni får en trevlig lördag oavsett.
Godmorgon på er i alla fall


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Camilla

Vilken liten busis du har i din header :D



Vill bara påminna om att vinnaren av griffeltavlan presenteras på min blogg imorgon :)

2010-09-11 @ 18:18:49
Blogg/hemsida: http://millansmemoarer.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0