Allt eller inget

Imorgon blir det en ännu tidigare dag, börjar jobba 5.30 på min gamla gymnasieskola, dessutom i den delen av skolan som jag höll till mest. Klockan 8 ska jag börja en kort praktik på ICA och sedan tillbaks till skolan för att avsluta jobbet där. Ett jäklans hattande med andra ord, blir nog cykeln ändå, är ju inte något mördande avstånd åt något håll.
Ska skaffa mitt gymkort också imoron, blir ett Zumbapass på kvällen för att fira ;) Hoppas jag får hem boken jag beställde igår också, det borde jag rimligtvis få, om deras leveranstider stämmer.

Innan det är sovdags för Tess brukar vi försöka busa av henne den sista energin, idag tog jag på henne jacka och skor och så gick hon och ajg ut och kröp runt på gräsmattan i full fart. Skitkul och hon slocknade som ett lju efter att vi hade klippt nagler, bytt blöja, tagit på pyjamas och hällt i oss 220 ml välling. Min fina lilla prinsessa ♥


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Britta

Vilken fin liten dotter du har!

2010-09-08 @ 22:31:56
Blogg/hemsida: http://britta-bloggar.blogspot.com/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0