Ödets elaka nycker

Gick in i badrummet för att byta blöja och ta på Tess pyjamasen. Ser då att jag precis missat ett samtal på min mobil och att jag fått ett meddelande på mobilsvar. Gör det jag ska och ringer sedan upp, till min stora förvåning är det rekryteraren från den butikskedja där jag sökt jobb!!! Vad fasen, varför skulle jag missa just det samtalet? Just den tjänsten som jag helst av allt vill ha också, den som jag gått och suktat efter sedan jag fyllde i ansökan för ett par veckor sedan.
Ringde upp men hamnar självklart hos telefonsvararen jag med, nu får jag fixa och trixa lite så jag kan komma iväg på anställningsintervjun (!!!) på onsdag. Gud vad jag vill ha just den tjänsten, det har liksom blivit lite av ett drömjobb för mig nu och jag håller tummarna så de riskerar att ha trillat av tills på onsdag


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Milly - Mamma till tre flickor ♥

Okej.. Hoppas att det blir helt hundra snart och att du får det där jobbet! :D



Jodå här är allt bra, barnen sover och det är lugnt och skönt nu :)

Kram

2010-10-03 @ 19:32:01
Blogg/hemsida: http://milliez.nu
Skrivet av: Gun

Vad spännande! Jag ska hålla tummarna på onsdag.:)

2010-10-03 @ 22:08:35
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0