Gårdagskvällen

Gårdagskvällen var riktigt härlig. Först lämnade jag Tess hos mina föräldrar vilket var väldigt jobbigt, det kändes tomt att åka därifrån utan henne.
Sedan åkte vi in till stan, hämtade våra biobiljetter och gick till restaurangen. Det var jäkla tur att jag hade bokat bord för det blev fullsatt och jag såg folk som fick gå igen eftersom de inte hade bokat bord... Maten var helt underbar, vi började med att dela på en nachotallrik, så ljuvligt god var den. Sedan kom varmrätterna in.
Jimmy åt en grilltallrik med oxfilé, fläskfilé och kycklingfilé med tzatziki och vitlöksfriterade potatischips. Jag tog en pasta med vitlöksstekt kyckling, gud så gott men jösses vad mäktigt. Jag fick inte ens i mig hälften innan jag var proppad, trist och lite pinsamt. Det känns ju fel att lämna massor med mat på tallriken när man är någonstans och äter, verkar ju som att man inte gillar maten men det var så otroligt gott så det var inte klokt. Riktigt fint ställe var det också med kanontrevlig personal. Vi fick ett fönsterbord, inte helt fel det heller.

Jag kom på att jag skulle ta en bild när jag redan ätit nästan allt jag faktiskt fick i mig, portionen var enorm!!



Sedan gick vi och köpte lite godis på Willys innan bion, salongen hade typ 45 platser så det var riktigt litet och mysigt, nästan fullsatt och ruggigt rolig film. Vi kollade på The Other Guys med Will Ferrell och Mark Wahlberg, satt och skrattade rejält nästan hela filmen igenom, det blir nog till att skaffa DVDn sedan.
Det kändes jätteskumt att komma hem utan att ha Tess hemma sedan, och att vakna i morse var både skönt och lite jobbigt. Är ju så van vid att ha min underbara prinsessa att pussa på på morgonen men nu var hon inte här... Jaja, vi ska snart åka och hämta hem vår älskling och pussa ner henne ordentligt.



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Emma

Vi är också banfria denna helg igår tog vi det bara lungt, idag åt vi sen fukost sen blir det bio och inatt raggarfest skönast är ändå och få sova när man har en på 14 månader som är uppe mellan 1-5 ggr per natt suck min mamma tyckte det var jobbigt bara efter denna natt vi mammor måste gå på x-tra batterier eller nått !!!

2010-10-30 @ 18:04:06
Blogg/hemsida: http://eddiesmammaemma.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0