Fredagsmys med mig själv

Ska ställa mig och fixa det sista med min mat snart, Jimmy är i Sthlm och hälsar på sina föräldrar och syskon så jag och Tess är ensamma hemma. Blir med andra ord fredagsmys med mig själv ikväll, vilket innebär One Tree Hill-maraton, tacos, chips, läsk och godis. Skönt att för en gångs skull helt ha kontrollen över tvn.
Tess har precis somnat, min fina lilla skrutta, hon fick lite fredagsmys också i form av ett par riskakor med äpple och kanel-smak.

Igår invigde hon för övrigt sin vinterjacka, trodde den skulle se jättestro ut eftersom den är stl. 86 men den passade riktigt bra. Får invänta första snön så hon får inviga sin fina overall också, men innan dess ska vi införskaffa ett par ordentliga vinterkängor åt henne så hon inte blir blöt och kall om fötterna


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Filippa - mamma till Liam (ny bloggadress!)

Skönt med tvkväll! :)

2010-10-15 @ 21:21:28
Blogg/hemsida: http://liamochvi.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0