Det är helg!!!

Gud vad skönt det är att komma hem från jobbet och känna att det är helg. Helgen betyder plötsligt så mycket mer nu när man jobbar och jag ser liksom fram emot den till skillnad mot tidigare.
Den gångna veckan har varit ganska fullbokad, var ledig i tisdags och tog då en fika med underbara Miiqa, men annars har det varit jobb för hela slanten. I onsdags blev det 10 h och 15 minuter jobb...

Nu är jag nyduschad och osminkad, håret är inte fixat och kläderna är stora och mjuka, precis som det får vara en fredagkväll. Imorgon åker jag och Tess iväg på klädbytardag igen, ska se till att vara där när de öppnar så man inte missar massor som senast, sedan blir det en sväng till mina föräldrar för att hämta hem ett par lagerhyllor som vi ska ha i förrådet.


Nu ska jag börja med maten, ikväll bjuds det på hamburgare med bröd här hemma hos oss, det är ju fredag


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Miiqa

Var supermys att få träffa dig och Tess :D Gudars vad gott med burgare, kan man få en hit också? ^^ Kram gumman!

2010-10-02 @ 21:03:57
Skrivet av: Milly - Mamma till tre flickor ♥

Första gången jag kikar in här.. Vilken härlig blogg du har!



Är allt bra med dig?

La till dig på bloglvin' för att inte missa något ifrån dig. :)

Kramar

2010-10-03 @ 18:50:25
Blogg/hemsida: http://milliez.nu

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0