Tess är stora tjejen

Gudars alltså, har verkligen inte haft någon lust att blogga de senaste dagarna...
Ska försöka lägga upp lite bilder från dopet sedan och även försöka ladda upp lite videoklipp på Tess (om sajten vill som jag vill idag).

Igårkväll körde vi hårdträning här hemma, Tess testade att sitta sjäv utan stöd så hennes personliga rekord ligger numera på 1 minut, stor tjej ju!
Och hon mumsar i sig gröt med stor aptit för att sedan äta rejält med fruktpuré och avsluta med en normal flaska ersättning, bottenlös?? För tillfället består smakisarna till lunch av potatis- och broccolipuré. Jag själv gilalr inte broccoli och tycker den luktar hemskt men hon äter med gott humör ändå. :)

Lillskrutten ligger fortfarande och sover i sitt rum så jag ska roa mig med att spela lite Sims 3 tills hon vaknar. Verkar som att hon tar sovmorgon idag efter att ha fått mig att springa upp flera gånger vid 3-4 i natt


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Jacqueline - 18 år och blivande mami

Skönt att det funkat bra med eget rum trots att hon är så liten! Hoppas allt är bra annars :) kram!

2010-05-08 @ 22:09:30
Blogg/hemsida: http://jacquii.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0