Söndag - nej torsdag morgon

Så var det ännu en av alla dessa röda dagar, känns som att det är ledigt nästan jämt stundtals, men Jimmy ska in till skolan och jobba ändå, deadline på måndag tydligen och då ska de ha ett spelbart spel att redovisa...

Själv har jag absolut ingen aning om vad jag ska göra, vädret är inte direkt promenadvänligt men jag kanske ska försöka ta en powerwalk runt spåret idag igen, se om jag lyckas lura med mig någon stackars sate, eller två ;)
Har dessutom den nedrans designen att fixa, måste få till headern bara, och allt annat men det rör sig långsamt framåt


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: preics.. Smaken är ju som baken men hoppas du gillar den. Visst den är inte super god men går att dricka :)

2010-05-13 @ 12:49:01
Blogg/hemsida: http://knoddenojag.blogg.se/
Skrivet av: Filippa - mamma till Liam

Ja, vi sparar också på allt men skit vad mycket det blir! Heh :)

Har du rätt i, dom är korta men breda! Ska säga till om det på jobbet när jag kommer tillbaka. :)



Blir shopping i morgon till Liam!

2010-05-13 @ 14:02:51
Blogg/hemsida: http://fillies.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0