Rasande takt

Hur fort ska allt gå nu då? Känns lite som att allt händer på en gång. Första natten i eget rum och nu äter Tess full ranson med gröt utan problem, och hon drack vatten till utan att klaga som hon gjort tidigare. Med andra ord: ½ dl banangröt, x antal skedar med mangopuré och vatten att dricka var tjejens eftermiddagsmål idag.

Min stora fina tjej, tur att hon inte fått första tanden och börjat krypa ännu, men innan jag vet ordet av så flyttar hon väl hemifrån


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Tiara

Hahaha jag känner likadant. Fast Alma är ju inte lika stor som Tess, men igår bytte Alma blöjstorlek från 1 till 2. Fällde en tår och tänkte "Min lilla tjej har blivit stor" Haha =P



Sv: Jag har ju bara gått första terminen i ettan och eftersom att jag inte har gjort klart alla ämnena så måste jag nog gå ettan igen. Annars blir det alldeles för stressigt i och med att jag börjar på vårterminen..

2010-05-05 @ 12:29:45
Blogg/hemsida: http://tiiara.blogg.se/
Skrivet av: Isabel

Jisses, tiden går verkligen fort. Det märker man bara på barnens framsteg.

2010-05-05 @ 16:47:37
Blogg/hemsida: http://aizah.se
Skrivet av: Johanna - mamma till Leia

efter hur lång tiden efter ni började med smakisar började ni med gröt på eftermiddagarna?

2010-05-05 @ 18:09:53
Blogg/hemsida: http://johannaostblom.blogg.se/
Skrivet av: Diana - Nybliven mamma ♥

Oj, stor tjej med andra ord!! Min tjej sov första natten i spjälsängen, oj så vi saknade henne.... :) Nu har min temahelg barnkläder börjat! Har en massa tävlingar som kommer ut, delta gärna. :) Hoppas att du får en fin helg. Kram

/ Diana

2010-05-06 @ 11:02:00
Blogg/hemsida: http://dianasblogg.blogg.se/
Skrivet av: LIWet och vardagen

Bra jobbat! Tror det är rätt läge att flytta henne nu, får de ligga för länge blir det bara värre. VI har ju dock "problemet" att vi bor i en tvåa så för oss kommer det dröja :-( Men hon somnar då alltid utan oss och vi har väldigt sällan henne i sängen med oss, får se hur det blir sen :-)



Vilken lyckost du är, de mens smärtor jag har nu är värre än förlossningen och jag är ändå van väldigt onda menssmärtor :-(



trevlig helg!

kram

2010-05-07 @ 22:35:23
Blogg/hemsida: http://preggomonster.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0