Och så somnade hon om...

Skruttisen somnade om efter sin frukost och den stora sötisen sitter och spelar lite Fifa innan han ska dra iväg ill skolan. Jag ska försöka ge mig i kast med att packa skötväskan så jag slipper göra det precis innan vi ska gå sedan,

En ovanligt lång natt blev det i alla fall, Tess somnade strax efter 19 och sov fram till 6.30 med ett pytteavbrott vid 3 där hon hade tappat nappen. Själv somnade jag ungefär vid 22... Känner mig verkligen lyckligt lottad som har en så okomplicerad dotter, jag vet att långt ifrån alla har det lika lätt som vi har och har haft.

God morgon alla


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0