Hoppade vi över en månad eller vad hände?

Idag är det tydligen sista maj, vart har hela våren tagit vägen??
Imorgon är det första juni, sommar enligt min kalender...

Egentligen skulle idag vara min sista dag som föräldraledig innan september, men Jimmy har skola den här veckan med så fram till och med fredag är jag mammaledig, sedan är jag officiellt arbetssökande igen. Som det ser ut i dagsläget kommer jag dock få spendera sommaren tillsammans med mina två underbara älsklingar, och vilken sommar det ser ut att bli!
Håller tummarna för att jag lyckasfå ett deltidsjobb åtminstone, längtar faktiskt lite efter att få jobba, och om det blir som det verkar i höst så kommer jag bara vara hemma på halvtid.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0