Helgen och dagen

Helgen har jag spenderat hemma hos mina föräldrar, skulle blivit galen av att bra sitta här hemma utan Jimmy hela helgen. Och att bli bjuden på god mat är ju aldrig fel det heller.
Vädret har varit helt underbart men det var inte mycket till färg jag lyckades få ändå. Tänkte smita ut och sätta mig på uteplatsen nu när Tess somnat till, läsa en bra bok och njuta av solen och värmen.

För övrigt anser jag att det var helt rätt låt som vann, i hård konkurrens med flera andra men gud vilken bra röst den tjejen hade, och låten var riktigt härlig. Och så glad jag blev över att Anna inte gick vidare från kvalet, tji fick ni ;)
Nej, ut och försöka få lite färg innan fröken vaknar och ska äta sin eftermiddagsgröt. Och sedan är det ju nästan dags att börja med middagen, ikväll bjuds det på korvstroganoff här hemma, och planen är att det ska bli så pass mycket att vi får matlådor för några dagar också.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Åsa Nilsson

Åå korvstorganoff.. Kanske man ska laga idag, hade lite mattorka :D

2010-05-31 @ 14:51:41
Blogg/hemsida: http://blommis86.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0