Framtidsfunderingar

Haha, hon somnade visst om igen, lilla busungen. Så maten fick vänta lite, när hon vaknar ska vi äta och sedan ge oss i kast med att gjuta ett hand eller fotavtryck. Blir nog en promenad i det fina vädret också, har en bok att hämta på bibblan.

Det är fantastiskt hur rastlös man kan bli ibland när man sitter hemma... Började faktiskt kika runt på lediga jobb och såg några som jag är sugen på att söka, deltids/timjobb varav det ena eventuellt kan bli mer i framtiden... Jag är så oerhört sugen på att joba igen, är nästan 1,5 år sedan jag jobbade något senast. Så förhoppningsvis kan jag få chansen att jobba lite timmar iaf i höst eftersom Jimmy toligen inte kommer ha jättemycket i skolan under den perioden, sedan är ju tanken att Tess ska skolas in på dagis någon gång i vinter/vår. Får jag ett timjobb så kan vi ju spara in på några föräldradagar också vilket skulle kännas skönt...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0