Beslutsångest igen

Självklart fastnade jag på blocket och kikade på barnvagnar bara för att... Det värsta är ju att den typen av vagn som jag vill ha inte är så värstans dyr, vi får se vad som händer. Fick för mig förut att jag ska försöka sälja min keyboard som jag fick när jag fyllde 20, den har i princip stått oanvänd sedan jag och Jimmy flyttade ihop för snart 2 år sedan och jag har ingen som helst idé om vart jag skulle ställa den nu. Den är alldeles för fin för att bara stå och samla damm i ett hörn så det blir nog till att lägga upp en annons på blocket sedan, och lägga upp en på min bäddsoffa, mitt gamla akvarium och ett gammalt soffbord. Håll tummarna för att det går hyfsat fort att bli av med det så kanske det blir en ny vagn åt lilltjejen snart... (Är ju sååå sugen på att köpa en sulky med fullt liggläge osv osv, mycketlättare att hantera och få plats med i bilen och hallen än vår stora kombivagn)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Miiqa

Det är så lätt att hamna där, bara för att.. :D Men jag hoppas att ni får ihop tillräckligt med pengar för att kunna skaffa vagnen. Eller så kanske jultomten kommer tidigt i år ;)

2010-05-14 @ 06:50:03
Blogg/hemsida: http://mariiqa.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0