Läkarbesöket

Som vanligt låter Tess ingenting alls när vi är hos läkaren, lite smått förstörd kände jag mig... Han kunde inte höra någonting när han lyssnade på hennes lungor men trots det så skulle han se till att det bokades in en tid för lungröntgen, så vår lilla skatt ska åka in till stora sjukhuset och få sina lungor röntgade bara för att säkerställa att allt verkligen är normalt.
Det är skönt att de tar det på allvar ändå, men nog känns det för jäkligt att vår lilla prinsessa, som inte ens är 3 månader, ska röntgas när jag, som är 22, fortfarande aldrig röntgats trots mängder med avåkningar från hästar och vurpor med cyklar (många slaktade cyklar har det blivit).
Vi får vänta och se när vi ska in till sjukhuset men det skulle troligen bli ganska snart, håller tummarna för att de inte hittar något då, men samtidigt vill man ju få ett svar på varför hon låter som hon gör...



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Gun

Det är klart att ni blir oroliga för er lilla skatt. Jag ska hålla tummarna för att det går bra.

2010-03-18 @ 23:00:50
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/
Skrivet av: Charlotte - Mamma till Nikita

Men lille tjejen då, hoppas dom inte hittar nått utan allt är normalt!



Kram

2010-03-18 @ 23:46:58
Blogg/hemsida: http://charlottegaines.blogg.se/
Skrivet av: Emmie

Vår lilla kille lät också en del när han var spädis. Jag hade faktiskt nästan glömt bort det tills jag läste här.

På BVC sa de att det var pga outvecklad strupe (brosk?) och att det skulle växa bort. Och det gjorde det faktiskt till slut. Men klart att man var orolig!

Lycka till nu!

2010-03-19 @ 00:51:01
Blogg/hemsida: http://emmieliving.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0