Härlig dag

Idag har varit en härlig dag, jag har gjort ett påskägg åt Tess på Ung Mamma-gruppen. Sedan packade jag in mig själv och Tess i bilen och åkte in till stan för att hämta Jimmy och storhandla.
Blev mat i mängder till Tess, och blöjor för ett bra tag framöver. Köpte massor med mumsigt till oss också, så ikväll ska jag göra enchilladas, blir nog lite majs och kanske lite gurka till, och Loka med smultronsmak att dricka. Jag hoppas verkligen att det är tillåtet i utmaningen, annars kommer jag bli galen!!
Kikade även efter vårjacka till Tess och vad vi skulle spendera vårat presentkort vi fick på Siba i julklapp på. Hittade ingen jacka (köpte en på tradera istälelt nu ikväll, 36 kr och dessutom bor säljaren precis bredvid högskolan där Jimmy pluggar så han får hämta den någon dag när han ändå är inne i skolan, så slipper vi fraktkostnaden...) Presentkortet gick till 2 stycken tv-spel, Fifa 10 till PS3 åt Jimmy och Wii Fit Plus till mig, har sagt sedan det släpptes att jag vill ha det spelet så nu jäklar ska jag försöka komma igång och använda det igen... Blev ju inte så mycket med det när jag var gravid men numåste jag försöka röra mer på mig, och nu med utmaningen i full gång så är ju kaloriintaget betydligt lägre.

Imorgon ska jag, Tess och mamma och shoppa lite inredning, sedan blir det pizza!!

Jag har känt mig så där löjligt nyförälskad hela dagen, vet inte om det är våren eller vad det är, härlit är det oavsett :)
Dessutom fick jag precis veta att jag vann en tävling, ska bli underbart att få bestämma mig helt för hur min vinst ska se ut, vann nämligen en personlig almanacka från personligalmanacka.se


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Anna

Men pizza är troligen inte tillåtet i utmaningen... ;)

2010-03-26 @ 15:24:26

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0