For Your Information

Det är inget skönt att ligga på en napp...

Tess hade (troligen, för vi har ingen aning om hur den annars hamnat där) kastat sin napp i våran säng inatt (hon har börjat få rejäl snärt på saker och ting, även i sömnen) och jag hittade den mellan min höft och madrassen... Det var inget skönt!


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Em

En napp kan göra stor skada. ;)

2010-03-30 @ 16:46:57
Blogg/hemsida: http://egoinasmamma.nu
Skrivet av: Jacqueline - 17 and pregnant

Haha naw, men ändå lite gulligt att vakna av en napp :)

SV: Tack angående magen och så! Jag har hört det jättemycket, alltså att man saknar magen. Kan tänka mig att det känns tomt och konstigt. Speciellt från att gå från höggravid till nothing i magen.

Tack för svaret ang. pappa-papprerna. (vad mycket papapapa det blev)! Måste kolla upp det då, men vad konstigt att de ska beräkna på något sett för att sedan se om det är troligt att pappan är pappan. Hur ska de kunna veta det? Jag trodde de gjorde dna test. aja.. KRAM!

2010-03-30 @ 17:14:22
Blogg/hemsida: http://jacquii.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0