Städmorgon

Tidig morgon för mig idag, Tess vaknade vid 6 och sedan dess har jag varit igång med att ge henne frukost och röja lite i köket. Vi ska ju upp till BVC vid halv 10 och sedan kommer min mamma och systerson på fika en sväng så vi sja städa i köket och hallen innan de kommer. Nu har jag tack och lov redan kommit en bra bit i köket i och med att jag ställt undan stykbrädan, sedan ska jag torka bordet och bänkarna, göra rent spisen och så dammsuga och torka golv.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Filippa - mamma till Liam

Duktig du är :) Är Tess med på att du fixar? Liam tycker bara det är roligt att vara själv några minuter! hehe..



Ja, billiga var dom ju med på Gina tricot :)

kram på er

2010-06-22 @ 07:56:47
Blogg/hemsida: http://fillies.blogg.se/
Skrivet av: Filippa - mamma till Liam

Så härligt! :)



Nej, datorn är farlig att fastna vid! haha

2010-06-22 @ 08:05:14
Blogg/hemsida: http://fillies.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0