Snart ett halvår

Nu ligger vårat lilla matvrak och sover. Jag hoppas att hennes ökade matransoner har bidragit till en bra viktuppgång denna månaden, hon känns bra mycket tyngre så vi håller tummarna. Imorgon är det iaf dags för 6 månaders-kontrollen, jag hoppas på en vikt kring 8 kg nu, längden ligger nog kring 70-71 cm. Jag är så oerhört nyfiken!
Det känns verkligen som att vi fått mycket tydligare rutiner de senaste dagarna och det är skönt. Dessutom har Jimmy börjat hårdträna med Tess, numera tränar de på att säga "pappa" och nog sjutton har hon lyckats några gånger. Hon fokuserar honom helt med blicken och stilstuderar hans munrörelser, sedan gör hon ett försök själv. Nu händer det titt som tätt att man hör ett "mamma" eller "pappa" när man till exempel går ut i köket för att fixa mat åt henne. Precis innan jag fixade flaskan åt henne för en dryg halvtimme sedan så var det "mamma ammamama" som ekade i lägenheten... Det är helt underbart ju


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Gun

Det är så kul att se dem växa och utvecklas. Jag tycker det hela tiden bara blir roligare och roligare med vårt barnbarn.

2010-06-21 @ 21:17:12
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/
Skrivet av: Tova

Åh, har hon redan börjat säga det.... gud vad underbart :)



Vet du, jag drog nyss vinnaren i Elodie Details-tävlingen och du hade turen på din sida denna gång :) Stort grattis!! Maila din adress till [email protected] så vidarebefordrar jag den till företaget.

Kramar!

2010-06-21 @ 21:42:34
Blogg/hemsida: http://trasslet.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0