Sköna rutiner

Nu har vi börjat få in riktigt sköna rutiner med Tess här hemma. Mattiderna är ganska ordnade nu och läggningsrutinerna har vi fått ordning på. Nu äter hon gröt vid 19, sedan gosar vi lite och vid 20 får hon ny blöja och pyjamas, sedan är det dags för en flaska ersättning och så sängen med en saga och massa pussar. Det är väldigt sällan vi har några problem med att få henne att somna vid den tiden, och oftast sover hon hela natten sedan. Och inte är det några direkt tidiga morgnar heller, tycker det är helt ok att vakna vid 7-8 tiden.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: familjebloggarna.se

Hejsan! Har mailat dig men ej fått något svar. Maila gärna till mig.



Mvh Emilie / Familjebloggarna.se

2010-06-27 @ 23:06:05
Blogg/hemsida: http://familjebloggarna.se
Skrivet av: Tiara

Sv: Jag litar inte helt på barnmat på burk, trots att jag vet att det är svårt att undvika. jag gjorde en massa hemmagjort och fryste in, sen har jag köpt burkmat för det är enklare när man ska iväg. =P

2010-06-28 @ 12:40:33
Blogg/hemsida: http://tiiara.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0