Pistoler

Idag kan man inte vistas ute, eller kan kan man väl men det väsnas något förgrymmat. De håller ju på att måla om fasaden och nu håller de på att byta ut en del av den så de står och sågar och väsnas med spikpistoler... Kul att jag måste springa fram och tillbaks precis under där de håller på när jag ska till och från tvättstugan...
Vädret är kanon dock, har varit en sväng till bibblan och till ICA med Tess. Så nu ska jag nog lägga mig och läsa lite till, skulle gärna sitta utaför men tror inte att det skulle gå att koppla av ordentligt, så vi får se hur jag gör.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0