Lek, mat och jobb

Precis hemkommen från lekparken, för andra gången idag. Gud så roligt det är där.
Försökte ladda upp en film tidigare men måste som vanligt sätta mig vid sambons dator för att lyckas så den kommer sedan. Premiär i gungan för Tess och hon sken som en sol, och det var lika kul nu ikväll tydligen. Dreglar som en hund gör hon också när hon gungar

Håller på att tina nötfärs just nu för att göra enchiladas, hade tagit fram kyckling men blev sugen på enchiladas istället så det var bara till att plocka fram nötfärsen

Imorgon är min sista dag som mammaledig, lite sorgligt men samtidigt lite förbjudet skönt. Längtar efter ett jobb och sak försöka skriva lite fler ansökningar ikväll eller imorgon. Bl.a ska jag skriva en intresseanmälan till leksaksaffären här i stan, lite lagom avstånd hemifrån och när jag frågade runt där igår lät det inte helt kört. Skulle vara fruktansvärt roligt att jobba där, men lite farligt också för jag skulle nog köpa upp halva butiken och ta med hem


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Miiqa

Leksaksaffär låter ju jättekul, ska hålla tummarna för att du får jobbet!



Kram

2010-06-03 @ 21:02:56
Blogg/hemsida: http://mariiqa.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0