Filmtrubbel

Jag har försökt ladda upp några filmklipp på Tess de senaste dagarna men tyvärr är det någon bugg i systemet hos Videofy.me som sabbar för mig och några andra. Har varit i kontakt med dem och de har lovat att meddela mig så fort de har mer info, så tills de fått ordning på den buggen så blir det inga klipp tyvärr. Har bland annat ett härligt klipp från ikväll på Tess som tar sig fram/bak på golvet... En något udda variant dessutom så det grämer mig att jag inte kan ladda upp det just nu. Håll ut så kommer det snart hoppas jag


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Johanna - mamma till Leia

sv: Ja, det är ju jättesvårt. Jag klär alltid leia i långärmat. Ett parasoll vore ju nåt!

2010-06-24 @ 21:45:06
Blogg/hemsida: http://johannaostblom.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0