Färgar håret

Just nu gör jag mig midsommarfin genom att färga håret. Har fixat före-bilder och tänkte fixa efter-bilder sedan, får se om de kommer upp idag eller under helgen...
Jag har iaf tröttnat på att dras med den hemska utväxten amn får när man som "råttfärgad/brunett" får när man bleker håret, så nu blir det brunt igen, dock inte mörkbrunt som jag normalt brukar färga det utan det ska bli ljusbrunt (enligt förpackningen). Snart dags att skölja...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Johanna - mamma till Leia

sv: Jo men visst har dom vissa likheter. Speciellt på bilder när dom visar lille tungan :D

2010-06-24 @ 19:38:46
Blogg/hemsida: http://johannaostblom.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0