Beställt

Fick en härlig kommentar från Tova igår, hon har ju haft en tävling som jag skrev om för ett tag sedan och igår drog hon vinnaren. För en gångs skull hade jag turen på min sida :D
Så nu har jag beställt hem lite grejer från Elodie Details, hoppas på att kunna få hem dem redan på torsdag, då  ska jag se till att visa bilder på det. Blev inte så mycket men jag hoppas på att vi blir nöjda...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Filippa - mamma till Liam

Så kul för dig! Grattis :)

2010-06-22 @ 16:22:03
Blogg/hemsida: http://fillies.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0