Beslutsångest

Ena sekunden kan jag verkligen inte bärga mig tills jag blir gravid nästa gång, andra sekunden vill jag att det ska dröja så att vi hinner med massor med annat först (få ett bra jobb, gå ner en väldans massa kilo, helst få reda på vart vi kommer bo sedan och kanske till och med köpa eget hus). Saknar min mage och allt anant med att vara gravid...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Tova

Du är inte ensam om att ha beslutsångest! Ena sidan av mig vill inget annat än köra igång direkt (och sambon pratar hela tiden om att han vill ha en liten syster till Elliot, haha) och andra sidan vill vara... förnuftig och praktisk. Får sen vem som vinner...

2010-06-16 @ 21:16:52
Blogg/hemsida: http://trasslet.se
Skrivet av: Lea

vad kul :) Jag längtar också tills det är dags nästa gång :)

2010-06-16 @ 22:01:48
Blogg/hemsida: http://diiorkiss.blogg.se/
Skrivet av: carolina

kan förstå att du saknar det...själv längtar jag så mycket efter bebisen att jag inte kan tänka mig att vara gravid i nio långa månader igen, haha ;)

2010-06-16 @ 22:28:50
Blogg/hemsida: http://acarolinas.blogg.se/
Skrivet av: Tiara

Hahah oj! Själv vill jag faktiskt inte bli gravid igen. Saknar det inte alls så mycket, men det handlar inte om att jag tyckte att jag hade en dålig /jobbig graviditet, för det hade jag inte. Men jag vill faktiskt inte ha fler barn. I alla fall inte förrän om minst 10 år. Jag har alldeles för mycket att göra innan jag kan skaffa fler barn: utbilda mig, hitta en bra man, skaffa ett riktigt jobb osv osv.

Nu, och flera år framåt vill jag bara fokusera på mig och Alma. =D

2010-06-16 @ 23:13:13
Blogg/hemsida: http://tiiara.blogg.se/
Skrivet av: Tiara

Sv: Jomen då förstår jag =P Själv har jag en 2 år yngre syster och min mamma var 16 resp. 18 år när vi föddes. Hon var ensamstående och visst, hon klarade det bra, men jag vet att hon har haft det svårt och jag skulle inte vilja göra samma sak. Det är ju lite annorlunda för dig i och med att du är lite äldre och är tsm med pappan. Det är faktiskt kul och bra att ni tänker som ni gör, så ett stort lycka till! =D men försök leva i nuet, nu är det Tess som förtjänar all uppmärksamhet (fast det tror jag att ni redan vet) =)

Kram!

2010-06-17 @ 12:40:40
Blogg/hemsida: http://tiiara.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0