Tisdag förmiddag

Gud så segt det kan gå ibland, allting.
Idag har jag åtminstone fått tummen ur och kontaktat gymmet för att höra mig för om priser o.dyl. Vill verkligen börja träna mer regelbundet i höst med spinningpass och massa annat.

Tess tränar på att krypa på vardagsrumsgolvet och jag ska försöka städa här hemma tror jag. Känns ännu viktigare att hålla städat nu när hon tar sig runt mer än det gjorde förut, jag som är så dålig på att städa och som nästintill avskyr att göra det


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: sara, mamma till Elliot

Nu kan du vara med och tävla om ett bra paket från O.b ProComfort hos mig!



http://saralager.blogg.se/2010/july/var-med-och-tavla.html

2010-07-06 @ 11:26:41
Blogg/hemsida: http://saralager.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0