Sömn och smicker

Hua, vad trött jag blev efter mina 4 ynkliga timmars jobb. Skyller på den tidiga morgonen. Somnade vid 20-tiden igår och vaknade vid 7 i morse.
Gjorde en testdag igår med information och lite prova-på som lokalvårdare på kommunen. Faktiskt riktigt roligt än så länge, ska tillbaks på måndag och sedan ska jag få gå bredvid ett tag, men nu har jag åtminstone något även om det bara är timvikariat.

Fick en väldigt trevlig kommentar på facebook idag, jag spelar några av alla dessa facebook-spel och har en hel del vänner på facebook enbart för den sakens skull, människor som jag inte känner alls från alla möjliga delar av världen. Men en av dem frågade om det verkligen var jag på min presentationsbild, eftersom jag liknande en tjej i en av hennes favoritfilmer (hon kom dock inte ihåg varken filmens eller skådespelerskans namn.) Efter en snabbsökning på filmens handling på IMDb så kom vi dock fram till att det var Where the Heart is, med Natalie Portman. Jag måste påstå att det är ganska smickrande att få höra att man ser ut som en ung Natalie Portman.
Och min egen älskling har ju sagt någon gång att jag påminner om Julia Roberts stundtals, inte helt fel det heller...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Johanna - mamma till Leia

sv: haha jadu. jag som sluppit dessa anonyma så länge.. :P Tror vi har något liknande, Leia kör från vardagsrummet ut i hallen över en liten "avsats". Ständigt på sladdar :P

2010-07-16 @ 12:08:09
Blogg/hemsida: http://johannaostblom.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Kul! =)

Jag har oxå fastnat i vissa fejjan spel och har som du oxå vänner bara för spelens skull... =) Nyaste spelet jag fastnat i är Frontierville..



Hoppas det går bra med nya jobbet!

2010-07-16 @ 14:12:50
Skrivet av: Miiqa

Grattis till nya jobbet, gud vad kul! Och sug åt dig av komplimangerna, du är superfin <3

2010-07-18 @ 09:44:02
Blogg/hemsida: http://mariiqa.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0