Min stora tjej


Tess överraskade mig igår när vi var på BVC, jag hade ju hoppats att hon hade gått upp i vikt men min gissning var att hon skulle väga drygt 7600-7700 g (alltså en ökning på ca 200-300 g, precis som vanligt). Men busungen hade gått upp 560 g sedan senast (en månad sedan) och vägde 8000 g. Och längden hade också ökat, tack och lov, så nu har vi en "liten" tjej som är 70 cm lång...
♥ Stolt och glad mamma är jag

Så nu har hon ätit gröt till frukost (försölag från BVC-sköterskan) för första gången, ungen älskar ju all gröt hohn hittills fått smaka (hemmagjord havregrynsgröt, Sempers olika fruktgröter osv. Nu är det Nestlés havregröt med päron och banan som slinker ner i rask fart, det kan aldrig gå tillräckligt snabbt när det är gröt som serveras


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0