Ibland kan man undra

Vart tar alla vänner vägen?

Hur många "vänner" kan man ha utan att ha några riktigt riktigt nära vänner?

Hur kan vissa människor med att reta och mobba någon för något och sedan umgås med någon som har/gör samma sak som den de retar?

Varför får vissa som är helt normalviktiga/smala för sig att intensivbanta bort massor med kilon?


Varför ska det vara så dyrt att bli medlem på ett gym?


Jag känner mig nog bara allmänt bitter ikväll, saknar den där riktigt nära vännen som känner mig utan och innan, vet allt om mig och finns där för att lyssna, den som vänder sig till mig när h*n har det jobbigt. Visst har jag Jimmy, men ibland vill man ha någon som man inte bor tillsammans med att prata med, stöta och blöta sina problem och farhågor. Allt är ju inte rosenskimrande i ett förhållande, eller som småbarnsförälder och det vore så skönt att ha någon att prata med även om de stunderna...
Jag måste verkligen ringa VC....


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Grynet mamma till lille Vidar

sv: Okej, lät spännande. Får ta och streama ner det från youtube nån dag :) Tycker det är så roligt med ny musik. Lyssnar på ALLT!

2010-07-01 @ 23:48:58
Blogg/hemsida: http://grynis.blogg.se/
Skrivet av: Cajsa

Man kan nog ha hur många vänner som helst och ändå inte ha någon innaför skalet. Hoppas bitterheten ger med sig :)

2010-07-02 @ 01:17:44
Blogg/hemsida: http://cajsing.blogspot.com
Skrivet av: 19åriga Fru Sofia - Nu även mamma

självklart måste man få prata med någon. Jag har inte heller någon nära vän jag kan berätta allting för och ventilera men jag har klarat mig fint hitills.

2010-07-02 @ 06:25:06
Blogg/hemsida: http://frusofia.blogg.se/
Skrivet av: Fröken M

jag förstår dig precis. Det är inte alltid lätt att få ur sig allt man tänker och funderar på med en liten i familjen... Men att bli mamma är fantastiskt och ju längre tiden går, destå starkare tror jag man blir...

2010-07-05 @ 16:59:03
Blogg/hemsida: http://frokenmela.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0