1 juli

Hur har det egentligen gått till??

Jaja, hoppas på att det blir dags för premiärdoppet i helgen, sägs ju att värmen kommer stegvis igen och att det ska bli runt 30 grader i helgen. Tyvärr innebär ju det en fullpackad badstrand så man får vara ute i god tid.
Jag borde egentligen ta och ringa vårdcentralen men jag skjuter nog upp det ytterligare några dagar, jag vet att et är dumt men samtidigt känns det löjligt att ringa dem också..



Rösta gärna på mig i Veckans blogg här


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Grynet mamma till lille Vidar

sv: Tack för ditt svar :)

Jimmy eat world? Har aldrig hört talas om, vad är det för genre? :)

2010-07-01 @ 21:44:04
Blogg/hemsida: http://grynis.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0