Två veckor

Tänk att vår fina tjej är två veckor gammal idag, vart tar tiden vägen??
Hon är verkligen det vackraste jag vet, jag kan ligga och bara titta på henne i timtal.
För två veckor sedan låg jag och kämpade för att få ut vår älskling, och ont gjorde det, men hon är väl värd den smärtan...

Vi älskar dig vår fina lilla Tess


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Tova

Åh, vad tiden går fort.

Försöker genomlida de sista dagarna med gott humör nu, och tänka att det ändå bara är en mikrospisk tidsrymd om man jämför med hela graviditeten och tiden efteråt.



Aha, så du har också en man i data-världen ;) min kille jobbar som it-konsult, medan mitt intresse på sin höjd sträckt sig till att programmera lite hemsidor i början av 2000-talet...

2010-01-11 @ 17:43:24
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Skrivet av: Diana - Gravid ♥

Hoppas att du har haft en bra helg! Har en tävling som jag tror passar er,valfritt ekologiskt barnplagg från Röda Hund. Delta gärna! =) KRAM

2010-01-11 @ 22:29:29
Blogg/hemsida: http://dianasblogg.blogg.se/
Skrivet av: Ellis

ÅH vad mysigt, vill också ha bebis! :)



sv: Klart jag kan hälsa henne :) Inte alls fräckt, vet att hon är saknad. Kan säga att du tittat förbi :)

2010-01-11 @ 22:31:17
Blogg/hemsida: http://ellisu.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0