Snurra då!

Lilla Tess har börjat fatta grejen med de där konstiga sakerna som hänger ovanför hennes babysitter nu, kaninen är ju ganska rolig när den snurrar runt som en galning efter att man slagit på den tycker hon

Hon börjar med andra ord bli ganska våldsam med den stackars kaninen som hänger i lekbågen, och när den snurrar runt efter att hon slagit till den så flinar hon med hela ansiktet


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Det är så roligt när de börjar bli mer medvetna om sin omvärld och börjar kunna leka lite.

2010-01-20 @ 18:36:45
Skrivet av: Gun

Det var jag som var anonym;)

2010-01-20 @ 18:37:17
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/
Skrivet av: Em

Vad söt hon är! Vad fort de växer.. hahaha, skulle tro jag inte har haft barn själv, men det är helt otroligt! Eller jag kan ju faktisk säga samma sak om Egoina, otroligt hur fort hon växer! :D



Det är så underbart under tiden, men ibland när det är jobbigt så är det skönt att veta att det blir underbart igen. Jag sitter precis nu med en salig känsla efter att ha pratat med Egoina i telefonen. Fortfarande förundras jag över att känna denna kärleken. Vi är lyckligt lottade som får uppleva att bli föräldrar!

2010-01-20 @ 19:35:00
Blogg/hemsida: http://egoinasmamma.nu
Skrivet av: Filippa - mamma till Liam

söt hon är :)



2010-01-20 @ 21:27:49
Blogg/hemsida: http://fillies.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0