Projekt: spjälsäng

Dagens projekt blir att flytta in spjälsängen till vårt sovrum... Korgen är för liten för vår tora tjej, hon ligger med fötterna tryckta mot nederkanten och huvudet tryckt mot ovankanten. Det verkar lite väl obekvämt tycker jag. Har visserligen varken kudde eller täcke till spjälsängen men kudden och täcket hon har i korgen räcker till ett tag till.
Hon verkar mycket mer nöjd när hon sover i vår säng, där hon kan sträcka ut ordentligt. Även när vi inte är där...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Therése

Bara kikar förbi =) Vilket fint namn ni gett er dotter, inte många som heter så numera.. =)

2010-01-12 @ 13:42:29
Blogg/hemsida: http://justwannalive.blogg.se/
Skrivet av: Moa

Hon växer så det knakar er Tess.. =) Vi får inte plats med spjälsäng i vårt sovrum så beroende på hur länge han kan ha den så får Joakim ev bygga en ny säng åt honom.. =)



Sv: Ja det har vår BM sagt oxå... Här är det runt -7 så jag dröjer på det lite ändå... Det skulle säkert gå jätte bra men det är ingen brådska heller. =)



2010-01-12 @ 13:54:31
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/moasliv
Skrivet av: Filippa - blivande mamma

Vår lillekille drunknar i 56, sen är jag lite "nördig" vill att det ska passa! hehe..

Tack för gratulationen! Hoppas allt är bra med er, fin design!

2010-01-12 @ 17:18:27
Blogg/hemsida: http://fillies.blogg.se/
Skrivet av: Filippa - mamma till Liam

Det var rikigt skönt, kan man sova samtidigt ;) Hehe!

Japp, endast lustgasen! Själv?

2010-01-12 @ 17:29:51
Blogg/hemsida: http://fillies.blogg.se/
Skrivet av: Jacqueline

Hejsan! Jag läsate en kommentar som du gjorde på Sofias blogg (frusofia) och kom in på din blogg. Jag är 17 år och är gravid i v15. Jag och min pojkvän är väldigt glada men jag har oroat mig så mycket då både jag och min pojkvän pluggar, han är dock 22. Så jag undrar vad det längsta föräldrapenning ligger på ungefär? Har du några tips på hur man kan klara sig bäst? Skulle vara jättesnällt för jag tänker nog på det ganska ofta



PS, du kan räkna med mig som en läsare till här på din blogg och grattis till eran söta dotter!

2010-01-12 @ 18:11:12

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0