Ny design på g

Nu sitter jag och väntar på att lilltjejen ska vakna till, då ska hon få lite mat och sedan blir det till att byta blöja och ta på henne hennes pyjamas, sedan ska vi sova hela bunten...
Imorgon ska vi en sväng till försäkringskassan och till arbetsförmedlingen, ska fixa med sambons papper för föräldrapengen, meddela ändring för bostadsbidraget och så ska jag lämna min sista närvarorapport till arbetsförmedlingen. Imorgon eftermiddag/kväll kommer jag vara helt ensam hemma med lillan för första gången någonsin (iaf mer än några minuter) för då har älsklingen en tenta som kommer ta några timmar. Ska bli intressant men det borde inte vara någa problem, hon är ju en så snäll tjej och sover eller äter mest hela tiden så jag borde ju kunna klara mig ensam med henne några timmar?

Ska försöka fixa till min nya bloggdesign i helgen och under nästa vecka, vi ska bara komma fram till vad hon ska heta först. Har ett utkast liggandes till headern redan, måste bara fixa den och sedan ordna med resten av designen också, koder osv. Men snart ska bloggen se ganska så annorlunda ut, är ju inte direkt en gravid-blogg längre... ;)
Nej, dags för lillans kvällsmål och sedan sängen, god natt på er allihop


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Isabel

Åh, är så glad för din/er skull att ni äntligen har er lilla skatt hos er. Själv har jag ju en massa månader kvar, men jag ska vara glad åt att tiden går fort. Det var ju trots allt inte längesen jag fick reda på att jag väntade barn, och nu har en tredjedel av tiden redan gått :)

2010-01-07 @ 10:47:13
Blogg/hemsida: http://aizah.se
Skrivet av: Em

Det låter som att ni har jättemysigt! Vad skönt att det fungerar. Sen är det som du skrev i min blogg massor man inte talar så högt om, tyvärr. Synd att så mycket skall vara så skämmigt. Vårdpersonalen skulle kunna vara mer burdusa så hade det tagit bort lite av det märkvärdiga med det hela. Det hade kanske varit en väg att gå?

2010-01-07 @ 16:46:23
Blogg/hemsida: http://egoinasmamma.nu
Skrivet av: Tova

Hehe, skulle inte förvåna mig om du får rätt i gissningen. Tror också vi har att gör med en envis bebis.

Dock HOPPAS jag att du har fel... och att han vill komma ut inom den närmsta veckan ;)

2010-01-07 @ 18:01:32
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0