Newsflash!!

Små bebisar spyr, gärna på sina föräldrar... Det är åtminstone vad jag har hört och sett på tv bland anant, idag var faktiskt första gången som Tess spydde ner mig, och Jimmy har hon inte lyckats med ännu... 17 dagar tog det innan hon spydde ner någon första gången, bra kämpat gumman ;)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Em

De har en förmåga att spy ner en precis när man skall ut genom dörren.. :D

Sv: Om de kommer på att vaccinet var onödigt så är inte bara frågan om vaccinet kan ha biverkningar på sikt, frågan är också vad vi kunde ha gjort för samma pengar.. Och precis som dig, så är jag irriterat (egentlige rent av förbannad) över alla de som var så arroganta och kritiserade oss som valde att inte ta vaccinet. Jag vet det är fult, men jag hoppas att de får skämmas sen. Jag vill de inget ont, men..

2010-01-14 @ 18:57:57
Blogg/hemsida: http://egoinasmamma.nu
Skrivet av: Moa

Det lyckades Douglas med ordentligt för några dagar sedan... jag ammade i sängen och han satte i halsen.. Spydde två ggr på rad, typ allt han ätit och det var mkt... Jag hade bebiskräk ända bak på trosorna... Hahaha..

2010-01-14 @ 19:49:22
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/moasliv
Skrivet av: Ellis

Hahahaha jag har fått bebis spya i munnen.. Mitt fel som gosa med ungen uppe i luften.. hahaha ...



sv. Mariiqa hälsar tillbaks :)

2010-01-14 @ 21:05:20
Blogg/hemsida: http://ellisu.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0