Myst i soffan

Nu har jag lagt till ytterligare några bloggar i listan över bloggar jag följer, vissa av dem för att personerna i fråga vågade visa att de finns genom att faktiskt lämna en kommentar... :) Keep it up, så ska jag gå på min dejt med kudden, Tess sover som en stock den lilla damen, och har gjort hela kvällen också, hon somnade vid 16, sov till strax efter 22, åt och somnade om direkt så vi har haft en mysig kväll i soffan utan en skrikande liten tjej ikväll :)

God natt på er alla


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: 24 år och snart pappa

det här med barnvagnar är faktiskt riktigt svårt. men vi har faktiskt funderat på emmaljunga eller brio

2010-01-24 @ 11:56:11
Blogg/hemsida: http://tobiasbloggen.blogg.se/
Skrivet av: Diana - Gravid ♥

Vad mysigt!

2010-01-24 @ 13:07:37
Blogg/hemsida: http://dianasblogg.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0