Minnen

Jag ska skaffa en sådan där "mitt första år"-bok och börja fylla i. Det finns ingen sådan från när jag var liten men det är en kul grej att ha och bläddra i när man blir större (har bläddrat en del i mina kompisars). Ska även försöka göra i ordning en scrapbook med bl.a armbanden från BB och massor med bilder.
Sedan såg jag en rolig "fyll-i-bok"Dianas blogg, funderar dock på att göra något i den stilen själv, men det är så svårt med inspiration till vad man skulle kunna skriva. I den fanns bland annat punkten "Så träffades mamma och pappa" med. Många kanske får höra den historien när de blir lite äldre, men om något skulle hända mamma och pappa då? Tänk om Tess aldrig skulle få höra historien om hur jag och hennes pappa träffades? Nej, det ska skrivas ner och sparas åt henne. Likaså våra tankar under graviditeten, när hon precis var född osv för det finns så mycket kärlek att skriva om, det räcker inte att prata om den...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0