Liten är stor

Ska gå ner till tvättstugan snart och hämta upp den sista tvätten, började tvätta väldigt sent idag men fick faktiskt en hel del tvättat ändå. Inte så kul att försöka tvätta när man knappt orkar stå upp men det måste ju göras. Tess har bara två pyjamasar och båda var helt nersölade med mjölk så som sagt, tvätta var jag ju tvungen att göra. Har dessutom tvättat alla nya kläder så att det bara är att börja använda dem, när jag läser andra bloggar där barnen är ungefär lika gamla som Tess så är det ett väldigt prat om storlekar och de flesta kör med 50 eller 56, och här hemma har vi 1 body i storlek 50, 2 stycken i storlek 56... Alla övriga bodys vi har är strl 62, alla plagg vi fått sedan Tess föddes har varit 62 eller 68, och det är mestadels 62 som vi använt hittills också. Känns som att hon är väldigt stor när man ser det så, men å andra sidan är kläderna ganska stora, inte så att hon drunknar i dem men stora nog att räcka ett tag framåt åtminstone...

Sitter och kikar lite på Tough Love på 3an nu, ganska kul att se hur blåsta vissa av tjejerna är och hur otroligt snabba de är med att höja garden


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Ellis

Själv har man tvättat tre maskiner idag, puuh!



sv: Haha jo förstår, lite glad att jag har henne privat med :)



Bebisar är la goa oavsett :D

2010-01-11 @ 22:45:37
Blogg/hemsida: http://ellisu.blogg.se/
Skrivet av: Ellis

Åh jo jag vet, min farbror har en son och dotter, dottern har jag praktiskt tagit varit med under hela uppfostran och uppväxten, varit barnvakt, spenderat all ledig tid med henne och allting, när hon var 6 månader något for föräldrarna till ett annat land under några dygn och jag bodde där och tog hand om henne, de var som om hon var min, hon betyder världen för mig.

2010-01-11 @ 22:54:04
Blogg/hemsida: http://ellisu.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0