Helgmys

Nu ska jag klä på Tess hennes overall och mössa och bädda ner henne i vagnen. Nu bär det av till ICA för att handla lite smått och gott till ikväll. Älskling skulle handla till maten när han slutat skolan sedan (han skulle lyxa till det och göra helstekt fläskfilé av något slag med någon sorts rödvinssås ikväll) och jag skulle fixa med vanligt helgsnask. (Behöver en extra kick i baken för att komma ut på promenad, och att handla lite godis är en bra sådan ibland)
Är nog bäst jag skyndar på med att klä på Tess innan hon somnar, för om hon somnar kan det nog bli protester när om man försöker...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Gun

Gott med fläskfilé och vinsås! Vi ska äta räkor idag. Och godis...



Du har en award att hämta hos mig:)

2010-01-22 @ 15:13:09
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0