Härlig kväll

Har precis stoppat om lillan i hennes säng, hon har spenderat eftermiddagen och kvällen liggandes på en härlig kudde på vardagsrumsgolvet. Det är imponerande hur mycket den damen kan sova, men sedan så har hon varit vaken några timmar nu och gnällt lite, bara legat och tittat och så ätit, ätit och ätit... Hon har nog ätit mer i kväll än någonsin så jag är inte orolig för att hon får för lite mat.

Våra gäster har ganska precis åkt hem, hade det jättetrevligt och de slogs nästan om att få hålla i lillan. Det var sambons kompis + flickvän som var här, och det var ju trevligt att prata med henne, speciellt eftersom hon har jobbat på BB och ska utbilda sig till barnmorska...
Åt kycklinggryta och sedan blev det ostbricka. Kycklinggrytan fick mycket beröm, och det är ju alltid trevligt när gästerna uppskattar maten. Ligger lite ostar kvar på fatet här framför mig så jag kanske ska ta och hugga in lite. Hann inte med så mycket ost-ätande förut eftersom jag fick agera mjölkmaskin just då.
Vi spelade även lite Buzz - Pop Quiz, just då fick jag även försöka underhålla den lilla men gud så kul det var, är ju mycket roligare att köra sådana spel när manär flera.

Imorgon ska jag tvätta, vi har ju fått en hel del kläder till lillfröken de senaste dagarna och de ska tvättas innan hon får börja använda dem. Och de andra kläderna är lite nerbajsade så tvätta behövs... Har även en hel bunt med handdukar (huvudsakligen nya) som ska tvättas och så alla de kläder som jag hittade i en kasse för ett tag sedan. Blir Jimmy som får försöka hålla fröken nöjd när jag springer fram och tillbaks sedan.

Nej nu faller ögonen ihop på mig, så lite ost, sedan göra sig i ordning för natten. Ha en trevlig lördagkväll allihop


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Filippa - blivande mamma

Verkar så! Slemproppen har gått och har lite värkar! Hoppas hoppas hoppas!

2010-01-04 @ 15:34:00
Blogg/hemsida: http://fillies.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0