Fult?

Jahapp, så fick man en faktura för sjukhusvistelsen när Tess föddes då... Inte var det någon som någon gång informerade om att det kostar att ligga på BB, och ändp får man inte åka hem tidigare än 6 timmar efter att barnet fötts.
Info om att det kostar för pappan att sova över på BB var noggrann hela vägen men för min del då? När sa någon att jag måste betala för att få ligga kvar?? Grr, har inget emot att betala om jag bara blir informerad om att så är fallet, mödravården är ju fri i Sverige så varför kostar BB-vistelsen??



Fick ett tips från min syster om att kontakta mitt försäkringsbolag, som med största sannolikhet betalar ut ersättning till mig då det tydligen klassas som sjukhusvistelse.. Då var det problemet ur världen hoppas jag, tur att man har så insatta systrar :)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Cessan

Kontakta TH (för du har väl fortfarande din egen försäkring där?) De ersätter kostnaden, klassas som sjukhusvistelse :)

2010-01-20 @ 12:31:21
Skrivet av: Elly

åh jag ÄLSKAR att dansa! Så himla kul! Hade 2 kurser dans på gymnasiet, de va verkligen roligt. Sjukt bra träning också!

2010-01-20 @ 12:52:56
Blogg/hemsida: http://gravidnu.blogg.se/
Skrivet av: Jennie

jag har för mig att det är maten som man betalar för!

2010-01-20 @ 13:20:05

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0